Mjøndalen IF bruker Rubic sine løsninger, med blant annet Rubic medlemssystem og Rubic Connect som et verktøy for kommunikasjon mellom lagledere, trenere, spillere og foreldre.
Appen er et kraftfullt verktøy som gir deg full oversikt over hva som skjer hvor, der du kan melde deg på aktiviteter, ha oversikt over betalinger, betale med Vipps, låse deg inn og kommunisere.
Les mer om Rubic Connect appen her.
Innmelding i Mjøndalen IF gjøres via følgende link:
Alle felt må fylles ut korrekt. Navn må skrives som i folkeregisteret/passet (husk å få med alle navn).
Om du skal melde inn barn velg «jeg melder på et barn» og registrer barnets fornavn, etternavn, fødselsdato og adresse. Dette er informasjon som kreves av Norges Idrettsforbund. Dersom barnet har mobilnummer er det fint om dere legger inn det.
Velg: «Jeg vil bli medlem». Registrer fornavn, etternavn, fødselsdato, adresse, nasjonalitet og minst én e-post eller mobilnummer. Dette er informasjon som kreves av Norges Idrettsforbund. Følg punktene videre.
Medlemskapet registreres i MIF. NYE medlemmer vil få en link på e-post/SMS fra Norges Idrettsforbund for å bekrefte at du skal være medlem.
Opplysningene brukes til pålagt rapportering til Norges Idrettsforbund. Fakturering av treningsavgift og medlemskontingent, samt kommunikasjon, invitasjoner o.l til klubbens medlemmer.
Lagets (gruppas) administratorer benytter informasjonen til å invitere til kamp/trening og andre arrangementer, og nødvendig kommunikasjon med foresatte (eventuelt direkte med spillere fra ungdomslagene og oppover).
Rubic ble startet med et hovedmål om å forenkle hverdagen til lag og foreninger. I dag er Rubic et komplett medlemssystem som lar ledelse og administrasjon i foreninger og idrettsklubber, trenere, medlemsansvarlige, medlemmer og foreldre bruke tiden sin på det som er viktig.
Les mer om Rubic her.
NB: Om du har logget deg inn på appen og ikke får opp noe,
må du ta kontakt med support@rubic.no for bistand.
Har du flere barn som er aktive i MIF, men får bare opp aktivitetene til ett av barna? Det skyldes at du er logget inn på brukeren til en av barna.
Løsningen er enkel – du oppretter en egen bruker hvor du enkelt kan logge inn via vipps. Da skal du få opp alle aktiviteter for barna, forutsatt at de er koblet til deg i medlemssystemet. Hvis du likevel mangler noen etter å ha laget egen bruker, ta kontakt.
Se også Rubic’s Youtube-kanal for masse nyttige videoer »
TA KONTAKT MED SUPPORT
400 02 292
MANDAG – FREDAG
8 – 16
ALLTID ÅPENT FOR DEG
support@rubic.no